Sebelum tidur wajib pakai Richserum tau, tunggu seminit untuk richserum meresap kekulit | Karisma Cosmetic 0175182681

Karisma Cosmetic Original DS Adilah

Di buat Dari Bahan Berkualiti dan Selamat

🍓🍓🍓STRAWBERRY FACESCRUB🍓🍓🍓

SCRUB Adalah sejenis produk yg digunakan untuk membantu pengelupasan sel-sel kulit mati, menghaluskan kulit muka,membersih pori-pori di wajah yg tidak mampu di keluarkan dengan pencuci muka biasa,mencerahkan kulit & membuatkan kulit kelihatan lebih gebu & lembap,ianya juga dapat menyerap minyak yg berlebihan pada wajah iaitu punca kepada masalah
jerawat.

Kelihatan Lebih Muda dengan Produk Penjagaan Kulit Karisma Kosmetik | Karisma Cosmetic 0175182681

Karisma Kosmetik memberikan pelbagai pilihan produk kepada anda untuk pelbagai jenis kegunaan, penjagaan dan rawatan. Hubungi kami sekarang untuk dapatkan maklumat lanjut.

Skincare rutin penjagaan muka pada waktu malam 💋💋💋
.
Sebelum tidur wajib pakai Richserum tau, tunggu seminit untuk richserum meresap kekulit
.
Lepas tu sapu pula turmeric booster cream, then last sekali sapu la beauty cream . Bila bangun pagi kulit wajah rasa segar dan bersih je

[ 💓RICH SERUM KARISMA COSMETIC💓 ]

Richserum mampu merawat pori2 muka dan mampu mgecilkannya pori ia nya diperkaya dengan vit c yg mengandungi banyak khasiat dan terbukti mampu merawat kulit wajah.
.
Nak wajah yang glowing & kulit yg chantikk?
Rich Serum by Karisma Cosmetic menjadi pilihan
.
Buat pilihan tepat untuk penjagaan wajah anda 👌 sebelum terlambat..

Cakap nak awet muda kena jaga dari skrg ye syg2… jom grab Rich Serum… sebotol tahan 2~3 bulan bergantung kepada penggunaan…

Jerawattttt!!!!

Jerawat?? Jangan panik! Atasi dengan cara & langkah² yang betul.
.
Akak kat bawah ni pun dulu punya masalah yg sama dan macam tak percaya..jerawat yang sangat teruk akhirnya bebas ! Ape rahsianya??
.
Pakai Sparkle Skin Karisma Cosmetic laa uolsss Hepi sangat2. Sangat terbaik Karisma Cosmetic.
.
Pastiiii…..Chantikkkkk Sangatttttttt !!!!!

Karisma Kosmetik

Karisma Kosmetik menawarkan pelbagai produk untuk pelbagai jenis kegunaan seperti penjagaan kulit, foundation, perfume, lipstick dan banyak lagi. Kenali produk-produk kami dengan lebih lanjut dibawah.

Ingin Cantik tapi Bajet Terhad?

Sekarang semua mampu untuk cantik berseri dengan produk kecantikan mampu milik Karisma Kosmetik. Hubungi saya sekarang untuk dapatkan maklumat lanjut.

Copyright © 2011 – 2020 | Powered by Nurul Adilah | +6017 518 2681

Share This: